Agora promuje Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego za 160 tys. zł

Obrazek artykułu
160 tys. zł to bajeczna suma, która z całą pewnością usatysfakcjonowałaby każdego organizatora literackich nagród. Agora może być przeszczęśliwa, że na kampanię promocyjną tegorocznej edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego, otrzymała tak ogromny budżet.

Sytuacji tej nie można się dziwić ponieważ władze Warszawy już po raz kolejny wybrały właśnie Agorę do kampanii promującej Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego. Agora jako wydawca „Gazety Stołecznej” - dziennika, cieszącego się największym dostępem do czytelników, z całą pewnością ponownie stworzy najlepsze wsparcie promocyjne.


Należy także pamiętać, że wdowa po pisarzu, wyrażając zgodę na użycie w nazwie Nagrody imienia i nazwiska Ryszarda Kapuścińskiego zaznaczyła, ze partnerem w organizacji nagrody będzie  Agora, ponieważ pisarz był z nią związany aż do śmierci.

Od 2 do 10000 znaków

Znajdź nas na Facebooku

Partnerzy

Subiektywnie o książkach
Dwumiesięcznik SOFA
Wydawnictwo Psychoskok
Wydawnictwo MG
Kuźnia Literacka
Zażyj Kultury
Fundacja  Polonia Union
Kulturalne rozmowy - Sylwia Cegieła
Sklep internetowy TylkoRelaks.pl
CoCzytamy.pl