Znamy Logotyp Roku Conrada

Obrazek artykułu
Rozstrzygnięto konkurs na logo promujące Rok Conrada. Zwycięska logo będzie oficjalną identyfikacją graficzną przeznaczoną do celów promocyjnych i informacyjnych w roku Conrada 2017
Otwarty konkurs na zaprojektowanie logo promującego Rok Conrada w Polsce,ogłosił Instytut. Uczestnicy mogli zgłaszać prace do dnia 12 grudnia. Na konkurs zgłoszono 43 projekty z pośród których jury w składzie: Robert Szaniawski - Dyrektor Instytutu Polskiego w Londynie, dr hab. Bogdan Achimescu - prorektor ds. Nauki i Spra, Zagranicznych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, dr hab. Krzysztof Koehler - Zastępca Dyrektora Instytutu Książki, Ewa Wojciechowska - odpowiedzialna w Instytucie Książki za Program Translatorski ?POLAND i promocję polskiej literatury za granicą, wybrało zwycięzcę.

Oficjalnie ogłoszono, że Konkurs na logotyp Roku Conrada wygrał projekt autorstwa Tomasza Mikinki. 

Jak czytamy w opisie logotypu, opracowanym przez jego twórcę: "Logotyp jest połączeniem dwóch elementów, uproszczonych geometrycznie inicjałów, liter JC(Josep Conrad) tworzących syntetyczną formę graficzną. Znak zbudowany z przenikających się linii ma budzić skojarzenia z fragmentem meandru - życia - losów ludzi - fali - śladu - wiru na powierzchni wody zawsze obecnej w twórczości pisarza".


Od 2 do 10000 znaków

Znajdź nas na Facebooku

Partnerzy

Subiektywnie o książkach
Dwumiesięcznik SOFA
Wydawnictwo Psychoskok
Wydawnictwo MG
Kuźnia Literacka
Zażyj Kultury
Fundacja  Polonia Union
Kulturalne rozmowy - Sylwia Cegieła
Sklep internetowy TylkoRelaks.pl
CoCzytamy.pl