Najbardziej medialne książki i wydawcy

Obrazek artykułu
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dokonał styczniowego podsumowania, które pozwoliło wyłonić najbardziej medialne książki i wydawców na styczeń 2015. Niekwestionowanym przebojem książkowym okazał się „To nie książka” Keri Smith, wśród wydawców prowadzi PWN.

„To nie książka” Keri Smith, miała swą premierę 4 lutego, poprzedziło ją ponad 600 styczniowych informacji. Właśnie dlatego zyskała pozycję najbardziej medialnej książki stycznia 2015. Wynik ten zdeklasował innych, druga książka na liście z tytułem „Pierwsza na liście” to około 320 materiałów. Styczniowe podsumowanie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, cieszy niezmiernie, ponieważ ponad połowa autorów z pierwszej piętnastki to Polacy.


medial

 Najbardziej medialne książki wśród nowości wydawniczych – styczeń 2015


Ocenie podlegali również wydawcy, styczniowe publikacje na temat wydawców pozwoliły wyłonić lidera, którym pozostaje PWN. Zaraz za PWN znalazł się K.E. Liber. Badania należy uznać za obrazowe, skoro uwzględniły materiały pochodzące z monitoringu ponad 1000 tytułów prasowych, 5 mln źródeł internetowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych w styczniu 2015 r.


lid

  Najbardziej medialni wydawcy wśród nowości wydawniczych – styczeń 2015


wiecej informacji: http://psmm.pl/pl/informacja-prasowa/nie-ksiazka-medialnym-przebojem-stycznia

Od 2 do 10000 znaków

Znajdź nas na Facebooku

Partnerzy

Subiektywnie o książkach
Dwumiesięcznik SOFA
Wydawnictwo Psychoskok
Wydawnictwo MG
Kuźnia Literacka
Zażyj Kultury
Fundacja  Polonia Union
Kulturalne rozmowy - Sylwia Cegieła
Sklep internetowy TylkoRelaks.pl
CoCzytamy.pl