Najbardziej medialne książki i wydawcy
„To nie książka” Keri Smith, miała swą premierę 4 lutego, poprzedziło ją ponad 600 styczniowych informacji. Właśnie dlatego zyskała pozycję najbardziej medialnej książki stycznia 2015. Wynik ten zdeklasował innych, druga książka na liście z tytułem „Pierwsza na liście” to około 320 materiałów. Styczniowe podsumowanie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, cieszy niezmiernie, ponieważ ponad połowa autorów z pierwszej piętnastki to Polacy.
Najbardziej medialne książki wśród nowości wydawniczych – styczeń 2015
Ocenie podlegali również wydawcy, styczniowe publikacje na temat wydawców pozwoliły wyłonić lidera, którym pozostaje PWN. Zaraz za PWN znalazł się K.E. Liber. Badania należy uznać za obrazowe, skoro uwzględniły materiały pochodzące z monitoringu ponad 1000 tytułów prasowych, 5 mln źródeł internetowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych w styczniu 2015 r.
Najbardziej medialni wydawcy wśród nowości wydawniczych – styczeń 2015
wiecej informacji: http://psmm.pl/pl/informacja-prasowa/nie-ksiazka-medialnym-przebojem-stycznia