Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II

| Dodano: 1 wrzesień 2017 | Dodana przez: redakcja

Share

Okładka

Twoja ocena

„Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera .

Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1 zł w 3 796 zł.

Od napisania poprzedniej części minęły cztery lata, treści wymagały aktualizacji, na rynek wpłynęło wiele nowych możliwości i szans dla emial marketerów, którzy dzięki temu poradnikowi będą w stanie znacznie zwiększyć swoje osiągnięcia i wydajność w pracy. Do książki dołączony jest dodatek poświęcony jednemu z najpopularniejszych ostatnio trendów, w szeroko rozumianym marketingu - potocznie zwanym „marketing automation”.

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do email marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań odnajdziemy w poradniku pod tytułem „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II”, wystarczy po nie sięgnąć.

Źródło: http://www.ebooki123.pl/swieze-podejscie-do-e-mail-marketingu-wydanie-ii_p721 ( otwierane w nowym oknie )

Dostępna w

Opinie o: "Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II"

Nowa opinia

Nowa recenzja

Proszę się zalogować

Aby dodawać recenzje oraz zmieniać opisy należy się zalogować.
Jeśli nie masz jeszcze konta:

Adding grade as non logged

Niezalogowani użytkownicy muszą potwierdzić przyznanie oceny dla książki. Jeśli nie chcesz przyznać oceny zamknij to okno, zalogowani użytkownicy nie muszą potwierdzać dodania oceny.

Oceń książkę

Znajdź nas na Facebooku

Partnerzy

Subiektywnie o książkach
Dwumiesięcznik SOFA
Wydawnictwo Psychoskok
Wydawnictwo MG
Kuźnia Literacka
Zażyj Kultury
Fundacja  Polonia Union