RPGranda, czyli świat po drugiej stronie
| Dodano: 18 luty 2014
| Dodana przez:
Jowita (Wivel) Szpilka

Twoja ocena
Jack uważa, że jego studia są do niczego. Jego kumple, Mike i Louis, w zasadzie uważają mniej lub bardziej podobnie. Mając jednorazową szansę na przeżycie czegoś autentycznie ekscytującego, zapisują się na eksperyment prowadzony przez nieco ekscentrycznego doktora Franco. W roli królików doświadczalnych lądują także Alice i Katherine. Piątce studentów powiedziane zostaje, że celem całego ambarasu jest przeniesienie ich do wirtualnej rzeczywistości gry komputerowej, będące biletem zasadniczo w dwie strony. Okazuje się, że powiedzieć hop i przeskoczyć to jedna rzecz – gorzej wrócić. Okazuje się też, że to dopiero pierwsza z wielu naprawdę ważnych, a jakoś uprzednio pominiętych rzeczy, którą Oddziałowi 2. przyszło w naprawdę bolesny sposób zrozumieć. Jak choćby to, co stało się z Oddziałem oznakowanym numerem 1, i co istotniejsze – dlaczego. Pantery? Raptory? Demony? Wiły? Krasonludy i Elfy? Inni ludzie? Roboty? – kto jest prawdziwym zagrożeniem? Która wersja „prawdy” jest prawdziwa? Po której stronie teleportu istnieje lepszy alkohol i o co w ogóle biega doktorowi Franco?
Źródło: http://www.ebooki123.pl/rpgranda-czyli-swiat-po-drugiej-stronie_p315 ( otwierane w nowym oknie )
Dostępna w
Opinie o: "RPGranda, czyli świat po drugiej stronie"
Opinia
Nudzi Ci się? Wejdź do gry...

Niezła powieść fantastyczna. Częściowo dzieje się w rzeczywistości a częściowo w świecie wirtualnym, choć do końca nie wiadomo gdzie aktualnie. Dobra zabawa.