Rozwijanie podstawowych form wypowiedzi ustnych i pisemnych ucznia szkoły podstawowej
| Dodano: 11 luty 2014
| Dodana przez:
Jowita (Wivel) Szpilka
Twoja ocena
Jedną z elementarnych zasad w szkolnictwie jest nauczanie według ustanowionych wymagań programowych. Bez owych podstaw żadna, nawet najlepsza szkoła, nie będzie w stanie właściwie rozwinąć kompetencji uczniów. Nauczycielom języka polskiego pomocna będzie najnowsza publikacja Wydawnictwa Harmonia pt. „Rozwijanie podstawowych form wypowiedzi ustnych i pisemnych ucznia szkoły podstawowej” Alicji Tanajewskiej, Iwony Kiełpińskiej i Doroty Kołodziejskiej.
Książka zawiera scenariusze zajęć lekcyjnych i wskazówki metodyczne dotyczące sposobu wprowadzania oraz utrwalania pisemnych i ustnych form wypowiedzi obowiązujących zgodnie z podstawą programową pierwszego i drugiego etapu edukacyjnego. Do tego typu form należą między innymi: opowiadanie, bajka, streszczenie, scenariusz czy wywiad. Warto zaznaczyć, że w książce uwzględniono standardy wymagań stanowiące podstawę przeprowadzenia sprawdzianu kompetencji ucznia po trzeciej i szóstej klasie.
Publikacja ukazała się nakładem Wydawnictwa Harmonia wchodzącego w skład Grupy Wydawniczej Harmonia.
Książka zawiera scenariusze zajęć lekcyjnych i wskazówki metodyczne dotyczące sposobu wprowadzania oraz utrwalania pisemnych i ustnych form wypowiedzi obowiązujących zgodnie z podstawą programową pierwszego i drugiego etapu edukacyjnego. Do tego typu form należą między innymi: opowiadanie, bajka, streszczenie, scenariusz czy wywiad. Warto zaznaczyć, że w książce uwzględniono standardy wymagań stanowiące podstawę przeprowadzenia sprawdzianu kompetencji ucznia po trzeciej i szóstej klasie.
Publikacja ukazała się nakładem Wydawnictwa Harmonia wchodzącego w skład Grupy Wydawniczej Harmonia.
Dostępna w
Opinie o: "Rozwijanie podstawowych form wypowiedzi ustnych i pisemnych ucznia szkoły podstawowej"
Opinia
Witaj szkoło
Wielce pomocna książka dla nauczycieli ze szkół podstawowych. Wszystko przedstawione w sposób przejrzysty i przystępny.