Opinie o książce: "Marketing gier wideo. Sztuka efektywnej manipulacji graczem"

Okładka
Manipulacja to celowo inspirowana interakcja społeczna mająca na celu oszukanie osoby lub grupy ludzi, aby skłonić je do działania sprzecznego z ich dobrem, interesem. Manipulacja jest formą zamierzonego i intencjonalnego wywierania wpływu na osobę lub grupę w taki sposób, by nieświadomie i z własnej woli realizowała działania zaspokajające potrzeby/(realizowała cele) manipulatora. Manipulować można treścią i sposobem przekazywania informacji. W przypadku gier wideo u podstaw tego zamierzonego ataku leży marketing. Kamil Sikora w swojej nowej książce próbuje pokazać nam jak ten mechanizm działa od środka. Jak często gracz jest obiektem...

Opinia

Gry video

Awatar użytkownika
Jaroo
(anonimowy)

Interesująca książka, pokazująca jak jesteśmy wkręcani i uzależniani od środowiska gry komputerowej i samej gry. Dzięki wielkiemu wpływowi jaki na człowieka ma gra i otaczający ją marketing gracze staja się niewolnikami firm produkujących i sprzedających gry. Warto przeczytać i dowiedzieć się jak się przed tym bronić. Świadomość gracza to podstawa.

8 styczeń 2014 14:24

Znajdź nas na Facebooku

Partnerzy

Subiektywnie o książkach
Dwumiesięcznik SOFA
Wydawnictwo Psychoskok
Wydawnictwo MG
Kuźnia Literacka
Zażyj Kultury
Fundacja  Polonia Union
Kulturalne rozmowy - Sylwia Cegieła
Sklep internetowy TylkoRelaks.pl
CoCzytamy.pl