Klasyka: Reaktywacja

Obrazek artykułu
Tego lata warto skłonić się w kierunku dzieł wybitnych i klasycznych. Księgarze zapraszani są do wzięcia udziału w kampanii - Klasyka: Reaktywacja, a czytelnicy do czytania.

Z całą pewnością jest masa pozycji literatury światowej, dzieł wybitnych i klasycznych, których nie mieliśmy okazji przeczytać. Teraz warto nadrobić braki, a księgarze zapraszani do udziału kampanii mogą wspomóc pragnących skorzystać z akcji czytelników.


Promowana literatura obejmuje książki, pierwotnie publikowane od końca XIX wieku do lat 80. wieku ubiegłego. Lista dziesięciu proponowanych tytułów wydanych w ostatnim roku zostanie stworzona przez zespół księgarzy i krytyków w składzie:


„Gazeta Wyborcza" (Łukasz Grzymisławski, Juliusz Kurkiewicz)

Program 3 PR (Jerzy Sosnowski)

Instytut Książki (Izabella Kaluta, Szymon Kloska)

Czuły Barbarzyńca (Tomasz Brzozowski)

Księgarnia Tajne Komplety (Karol Pęcherz)

Księgarnia Firmin (Viola Wojda)


Wszyscy księgarze zapraszani są do udziału w kampanii i promowania wybranych tytułów klasyki światowej literatury przy wsparciu Instytutu Książki i partnerów medialnych. 


Kampania Księgarniana odbędzie się w księgarniach w całym kraju, a także podczas dużych imprez kulturalnych. Pragnący przyłączyć się do udziału powinni napisać list na adres: biuro@instytutksiazki.pl.

Przyjęcie zgłoszenia oznacza uczestnictwo w kampanii, która potrwa od 1 lipca 2015 do 13 września. 


Uczestnik:

posiada w swojej ofercie i eksponuje wszystkie książki z listy

otrzymuje druki towarzyszące kampanii

otrzymuje wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów

 

 

Kampania Księgarniana to cześć międzynarodowego Programu Schwob, zainicjowanego przez Niderlandzki Fundusz Literatury. Partnerem akcji jest „Gazeta Wyborcza".

Od 2 do 10000 znaków

Znajdź nas na Facebooku