Helion poszerza ofertę dzięki współpracy z Virtualo

Grupa Helion S.A., lider z zakresu literatury informatycznej oraz biznesowej, właściciel sklepów internetowych: Helion.pl, Onepress.pl, Sensus.pl, Bezdroza.pl, Septem.pl oraz Ebookpoint.pl, dzięki współpracy z Virtualo sp. z o.o. poszerza swoją ofertę ebooków i audiobooków.
Do grudnia 2015 roku w ofercie księgarni internetowych należących do Grupy Helion S.A. dostępnych było blisko 19 tys. ebooków i audiobooków. Od 2016 roku oferta ta powiększyła się o ponad 2500 tytułów ze 122 wydawnictw (m.in. Insignis, Ossolineum, Multico, Harlequin, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Burda, Albatros, National Geographic).
Książki elektroniczne dostarczane są do księgarni przez głównego dystrybutora treści cyfrowych na polskim rynku - Virtualo sp. z o.o.
- Nowy rok zaczął się dla nas bardzo owocnie. Dzięki współpracy z Grupą Helion S.A. zasięg treści cyfrowych dostarczanych przez Virtualo sp. z o.o. powiększył się o dodatkowych kilkaset tysięcy klientów. Liczymy, że poszerzenie naszej sieci dystrybucji o dodatkowe księgarnie spowoduje dodatkowy wzrost naszej sprzedaży w 2016 roku - mówi Robert Rybski, prezes zarządu Virtualo.
- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do naszych sklepów internetowych ebooków i audiobooków od wydawców, z którymi do tej pory nie współpracowaliśmy. Szybkie i sprawne powiększenie oferty było możliwe dzięki współpracy z Virtualo. Mamy już pierwsze zrealizowane zamówienia na produkty z oferty dostarczanej przez naszego partnera i jesteśmy przekonani, że to dopiero początek długotrwałej współpracy, która przyniesie korzyści zarówno Klientom, jak i wydawcom - mówi Grzegorz Schwarz, dyrektor marketingu z Grupy Helion S.A.
Ebooki wprowadzone do sklepów Grupy Helion S.A. w 99 proc. zabezpieczone są wygodnym watermarkiem i dostępne są w najpopularniejszych formatach - EPUB i MOBI.